Tuesday 22 May 2012

Szótár Rovat #7

Boca de lata = (fn) konzerv száj (fogszabályzó) 






Egyébként én a brazilok és a fogszabályzó kapcsolatát úgy ahogy van nem értem. Mármint nekem is volt, de mint bármelyik normális ember, minél előbb túl akartam esni ezen a földi poklon, amit modern fogszabályzásnak hívnak, bár inkább olyan, mintha a spanyol inkvizíció bérelt volna fel egy náci orvost.
Itt viszont vagy tavaly ilyenkor találták fel a fogszabit, vagy tényleg nem tartják röhejesnek, ha egy negyven éves, komoly embernek vasmosolya van! Pedig a lakosságnak szerintem majdnem a felének fémesen csillog a vigyora, amit matematikailag is csak úgy lehetne magyarázni, hogy egyáltalán soha nem veszik le és ezért folyamatosan kumulálódik az ércfogú népesség, míg egy napon... Szóval egy forró éjszakán itt nem csak gonorreát, de egy jó tetanuszt is össze lehet szedni...

No comments:

Post a Comment